Alcatel Servisi +90 212 356 62 12

Alcatel Servisi

Alcatel Servisi

Yetkili alcatel Santral servisi, santral kullanıcılarına satış sonrası tam destek verir.

0 212 356 62 12
Email: [email protected]

MERKEZ BİLİŞİM
Dereboyu Cad. No:41/A D:26 Şişli-İstanbul

Open in Google Maps
  • KURUMSAL
    • Hakkımızda
    • Çözüm Ortaklarımız
  • ÜRÜNLER
    • Alcatel Lucent Santraller
      • ALE OmniPCX Connect
      • ALE OXO Connect Evolution
      • Alcatel Lucent Rainbow
      • ALE OmniPCX Enterprise
      • OpenTouch Business Edition
    • Alcatel Lucent Sayısal Telefonlar
      • Alcatel Lucent 8019s
      • Alcatel Lucent 8029s
      • Alcatel-Lucent 8039s
    • Alcatel Lucent IP Telefonlar
      • Alcatel-Lucent 8018
      • Alcatel-Lucent 8028s
      • Alcatel-Lucent 8058s
      • Alcatel-Lucent 8068s
      • Alcatel-Lucent 8078s
      • Alcatel-Lucent 8088
    • Alcatel Lucent DECT Telefonlar
      • Alcatel-Lucent 8212
      • Alcatel-Lucent 8232
      • Alcatel-Lucent 8242
      • Alcatel-Lucent 8262
      • Alcatel-Lucent 8262EX
    • Grandstream IP Santraller
      • Grandstream UCM6510
      • Grandstream UCM6301
      • GrandStream  UCM6302
      • GrandStreamUCM6304
      • Grandstream UCM6308
  • HİZMETLER
  • REFERANSLAR
  • İLETİŞİM
Hemen Ara
  • Home
  • Bizden Haberler
  • Alcatel
  • Servis elemanı bakışı ile “Alcatel Telefon Santrali”
9 Mayıs 2021
Cumartesi, 07 Temmuz 2018 / Published in Alcatel

Servis elemanı bakışı ile “Alcatel Telefon Santrali”

Servis elemanı bakışı ile “Alcatel Telefon Santrali”

Servis elemanı bakışı ile “Alcatel Telefon Santrali”

Alcatel Teknik Servis hizmeti veren firmamda yaklaşık on üç yıldır Alcatel Lucent Yetkili Teknik Servis elemanı olarak çalışmaktayım.

Sizlerle on üç yıllık iş hayatımda en çok servis verdiğimiz santral ürünü olarak Alcatel Omni PCX Office santral sistemi hakkındaki düşüncelerimi paylaşmak istiyorum.

Her şeyden önce elektronik kart yapısı ve çalışma ömrü bakımından sağlam bir sistemdir. Montajı 15 yıl önce yapılmış eski modellerini bile şu anda hala sorunsuz kullanan müşterilerimiz bulunmakta. Sadece birkaç yerde olağan dışı durumlardan kaynaklı kart arızasıyla karşılaştım. Örneğin elektriksel sorunlar; Genelde kırsal kesimde hava şartlarının kötü olduğu kış döneminde santrale bağlı dış hatlara Telekom’dan yüksek voltaj gelmesi veya binadaki elektrik trafosunun yanması, elektrik tesisatının topraklamasının iyi yapılmaması gibi sebepler. Bunların dışında santralin olduğu yerin çok sıcak olması, aşırı tozlu veya nemli olması gibi ortamla ilgili sebeplerden birkaç müşterimizde kart arızası bulunup kart değişimi yapıldı. Bu saydığım kötü koşullara rağmen arızalanmayan çok Alcatel OXO müşterimiz de var. Başka markalarla kıyaslama yapmak ya da başka firmaları karalamak istemediğim için marka adını söylemeyeceğim bir çok telefon santrali en ufak elektriksel sorunda bile (gerilim dalgalanması, peş-peşe elektrik gidip gelmesi gibi) bozulurken Alcatel OXO telefon santraline hiçbir şey olmaması bence bu sistemi satın alırken verilen paranın en güzel karşılığıdır. Santral alınırken özelliklerine bakılması tabi ki doğrudur ancak benim teknik servis olarak kişisel görüşüm önce sağlamlığına bakılmasıdır. Çevrenizdeki Alcatel OXO telefon santrali kullanan firmaları araştırınız, kaç yıldır kullandıklarını sorunuz, memnuniyetlerini sorunuz, doğru söylediğimi anlayacaksınız.

Alcatel-Lucent OmniPCX Office-Oxo

Alcatel-Lucent OmniPCX Office-Oxo

Özelliklerine bakıldığında zaten piyasadaki tüm markaların aşağı yukarı aynı özelliklerde telefon santrali ürettiklerini söyleyebiliriz. Bir eksik, bir fazla bazı farklılıklar olduğu doğru fakat genel kullanım açısından; ofis çalışanlarının bu özellikleri ne oranda kullanıp kullanmayacağı da göz önünde bulundurulursa çok değişen bir şey yok. Örneğin; Dahili arama, dış hat arama, konuştuğu kişiyi bekletmeye alıp müzik eşliğinde başka masaya aktarma, başka masada çalan telefona kendi masasındaki telefondan cevap verme, yerinden ayrılırken başkasına yönlendirme, son numara tekrarı gibi standartlaşmış özellikler. Sadece markalar arasında kullanım kodları farklı ama Alcatel Lucent Omni PCX Office Telefon Santrali esnek programlama yapısı sayesinde bu kodlar kullanıcının isteğine göre değiştirilebiliyor. Önceden farklı bir marka kullanıp daha sonra Alcatel OXO’ya geçen firmalarda kişilerin el alışkanlıklarının değişmemesi için dahili numara planından kullanım kodlarına kadar her şeyi değiştirebiliyoruz. Bence bu sistemin önemli bir artısı. Bunun dışında Alcatel Lucent Omni PCX Office Telefon Santralinde bir çok ekstra özellik birleştirilip bir kutuda toplanmış. Bazı markalarda özellikleri parçalanıp ayrı ayrı satışa sunulmuş bir yapı var.

Müşteri kullanmayacağı özelliğe neden para versin düşüncesiyle parça parça satılıyor.

Örneğin santral fiyatlarına bakıyorsunuz arayan numarayı gösteren farklı fiyat göstermeyen daha uygun fiyat, karşılama anonsu olacaksa ilave fiyat, kullanıcılara sesli mesaj bırakılacaksa ilave fiyat, firmaya özel bekletme müziği olacaksa ilave fiyat, bilgisayara mikrofonlu kulaklık takılıp telefon gibi kullanılacaksa ilave fiyat gibi ayrı ayrı satılıyor. Dolayısıyla kişi istemediği özellikleri çıkardığı zaman Alcatel OXO’dan çok daha uygun fiyat bulabiliyor. Bu özelliklerin hepsi Alcatel OXO’nun içinde var ve ücretsiz ama komple sistem olduğundan ilk satın alma döneminde daha pahalı gibi görülmekte. Aslında ayrı ayrı satılanların hepsini istiyorum deseniz aşağı yukarı Alcatel OXO fiyatına yakın bir fiyat çıkıyor. Teknik olarak bakıldığında ayrı satılan özelliklerin her birinin ayrı cihaz yada santral ana kartına takılan ilave modül olduğunu görüyoruz. Yani ne kadar çok cihaz o kadar çok arıza demek benim gözümde devamlı parça takarak yama yapmak gibi. Ayrıca Alcatel OXO’daki gibi tümleşik bir yapı olmadığı için daha çok sorun çıkarıyor. Benim gözlemlediğim Alcateli’n bu konuda daha stabil çalıştığıdır. Gözlemleri mi herkesin anlayabileceği bir dille anlatmaya çalıştım umarım faydayı olmuşumdur.

Alcatel Uzman Teknik Servis Teknisyeni 
merkezbilisim.com.tr/alcatel-telefon-santrali

Erdinç Demircioğlu

 

  • Tweet

İletişim

Şehit Er Cihan Namlı Cad. No:41/A D:26 Şişli/İstanbul

TEL : 0212 356 62 12
GSM: 0532 573 92 55

İletişim Formu





    Bizden Haberler

    • Alcatel Lucent 8078S IP Premium Masa Telefonu

      Şirketler İçin IP Telefonlar

      Şirketler İçin IP Telefonlar Akıllı bir şehir o...
    • Servis elemanı bakışı ile “Alcatel Telefon Santrali”

      Servis elemanı bakışı ile “Alcatel Telefon Santrali”

      Servis elemanı bakışı ile “Alcatel Telefon Sant...
    • Alcatel-Lucent OmniPCX Office Connect-OXO

      Alcatel Lucent IP Tabanlı Telefon Santrali

      Alcatel Lucent IP Tabanlı Telefon Santrali Alca...
    • ALCATEL telefon santrali

      Alcatel telefon santrali ALCATEL telefon santra...

    GET A FREE QUOTE

    Please fill this for and we'll get back to you as soon as possible!

    İletişim

    T +90 212 356 62 12
    Email: [email protected]

    Adres

    Merkez Bilişim
    Dereboyu Cad. No:41/A D:26 Şişli-İstanbul

    Alcatel Servisi

    Merkez Bilişim; satış, satın alma, teknik servis, depolama, saklama ve sevkiyat operasyonlarını etkinlikle ve kolaylıkla gerçekleştirmektedir. Yalnızca müşteri memnuniyetini değil aynı zamanda çalışanlarının mutluluğunu da birincil hedefleri arasında gören Merkez Bilişim, sosyal olanaklar ve eğitim imkanları ile çalışanlarının bilgi, beceri ve tecrübelerini artırmaktadır.

    TOP
    Open chat
    Online